امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هدیه امام رضا، امیررضا

18 ماهگی

1392/1/17 1:06
نویسنده : فرشته و فاضل
271 بازدید
اشتراک گذاری

شاه پسرم امیررضای نازم یک ساله و نیمه شدی . 

صاحب دنیایی شدم از جنس شیشه . 

شکننده زیبا شگفت آور . 

شاهزاده ای دارم از جنس بلور 

لطیف زیبا خواستنی . 

18 ماه زیستن و نفس کشیدن با پسرم در من امید داد یاد داد چگونه زندگی کنم نه تنها زنده باشم . 

کودک 18 ماهه ام به من یاد داد سخت نگیرم 

به من یاد داد کودکی کنم 

به من یاد داد بخندم از ته دل . 

به من آموخت زندگی رنگی ست مامان !! 

کودک 18 ماهه ام ما رو دوست دارد . 

18 ماه نوشیدن شراب عشق .....و چه مستم ای خدا . 

شکر از این مستی ...شکر از این عبادت خالصانه . 

شکر برای بودنش ، بودنم . 

شکر . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهره
8 اردیبهشت 92 11:00
منم یه جیگر دارم به اسم امیررضا که متولد 26/07/89 مصادف با شب تولد امام رضا هستش خدا براتون نگه داره نی نی نازتونو به وبلاگ امیررضای منم سر بزنین ممنون