امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هدیه امام رضا، امیررضا

بالاخره اولین قدمهات رو برداشتی

1391/11/20 13:29
نویسنده : فرشته و فاضل
361 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 7 بعداز ظهر دیروز بود که یهویی دیدم دستت رو از شوفاژ جدا کردی و شروع کردی به راه رفتن پنج قدم برداشتی که من آنقدر جیغ و داد و خوشحالی کردم که نشستی منو نگاه کنی وگرنه بیشتر میرفتی Primitives MSN monkey emotionsبعد دیگه راحت راه می رفتی و کل هال و آشپزخونه رو می اومدی خدا رو شکر اصلا زمین هم نخوردی هر وقت می خواستی آروم می نشستی Winnie The Poohمنم که کلی ذوق کردم تصمیم گرفتم یه جشن کوچولو بگیریم و کیک درست کردم ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ اما بابایی دیر اومد و خیلی نگرانش شدیم با مامان جون و دایی مهدی رفتیم دنبالش دیدیم تو خونه جدیدمونه و داره هود نصب می کنه بهر حال پسر گلم خیلی برات خوشحالم امیدوارم همیشه تو راههای خوبی قدم برداری و همیشه قدمهات در جهت موفقیتت باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زینب
21 بهمن 91 18:29
کوچولوی ناز، امیررضاجون خوشحالم که اولین راه رفتنتو تجربه کردی، ظاهرا کلیم با قدرت قدم برداشتی از نوع مردونش، امیدوارم همیشه تو همه ی زندگیت همین طور قدم برداری. بهت تبریک میگم.
دوست دارم همونی که خیلی دوسش داری، خاله جونی.


ممنون خاله جون