امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

هدیه امام رضا، امیررضا

بدون عنوان

1391/7/17 14:01
نویسنده : فرشته و فاضل
107 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضا یک سال از با تو بودن گذشت یک سال پر از عشق از لحظه لحظه بزرگ شدنت لذت بردم و با حض تمام قد کشیدنت رو نظاره کردم خدایا شکرت

وقتی گریبان عدم                     با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را                 پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را                  در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را             با اشکهایم می چشید
من عاشق چشمت شدم         نه عقل بود ونه دلی
چیزی نمی دانم از این             دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن     دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا             از عمق چشمانم ربود
من بودم و چشمان تو               نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی دانم از این              دیوانگی و عاقلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)